19 March 2014

PAMA ORI TUNJUK BAKAT

Macam hari-hari biasa, jam 6 ptg bagi makan ayam-ayam....Tetiba nampak 2 ekor anak ayam bersepak...dah terduduk keduanya...dada pun cecah tanah...mungkin dah lama berembat tu..muka pun dan nak pecah .....aku pun tangkap dan lap......nak bagi kalah sekor, senang kerja....lepas lap sambung  adu sampai  1 air (20 min) pun belum ada yang nak mengalah...terpaksalah kurung asing-asing....ANAK PAMA ORI ni baru umur 3 bulan lebih....berkokok pun tak lagi....ibunya hasil cross ibu pamajambol (import..jual 1.2K ke N9) dan pama buta 2x (SBDGH)....bapaknya pula PAMA ABS yang dah orang 

video

Banyak lagi anak-anak ayam umur 3 bulan ke atas nak dilepaskan sempena cuti sekolah ni....tapi tiada penghantaran dilakukan....jemputlah datang jika berminat dan ada kelapangan....HARGA boleh runding....kalu amek banyak ada diskaun lagi....

Ibu-ibu dara n dah bertelur pun banyak nak dilepaskan .(dari darah import,,pama, saigon, pakoy, STP) ..sementara stok masih ada.....




LOKASI : KUALA ROMPIN PAHANG...
TEL : 0125555956 (SMS SAHAJA....CALL KADANG LINE X BRAPA ELOK)
TIADA PENGHANTARAN KERANA MASALAH LOKASI KAMI ...HARAP MAAF


No comments:

Post a Comment